Elin McGordon Ahlfors var det va?

Idag när jag precis hade hoppat av bussen i centrum fick jag ett samtal från Maria från Dressman. Hon bad mig komma förbi så jag knatade dit. Samtalet inleddes såhär

Maria: Aa det är ju så att...jag vill ha dig! Jag sa även till min chef att "Elin Susanna Rullgardina Esmeralda" var duktig. (av någon anledning hade mitt mellannamn kommit upp någonstans)
Jag: Hahaha jasså det säger du haha
Maria: Jaa jag tycker vi skiter i den andra utbildningsdagen, det behövs ju inte.
Jag: Oj vad kuul, vad glad jag blir!

Så japp, då var det klart. Extra tjänsten på dressaman är min. Blir till att skriva papper januari då det förmodligen kommer mer tider och så. Jag fick en tid nu, självaste julafton minsann. Det är bara från 10-13 så jag tackade ja!

På tal om ingenting kom vi fram till att vi gick till samma frissa och att vi faktiskt hade pratat senaste gången jag var där och färgade slingor eftersom Maria var så avundsjuk på min dåvarade hårfärg, när jag var extremt blond!:P
Så jag passade på att smita in på salong Hårfin och boka en tid hos Lotta..så den 27 dec blir det att fixa barret:D

Just nu sitter jag hemma i nystädade rummet, har tänt upp lite ljus så nu doftar det vanilj här inne:D
Lovley!

Gooose<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dressman?

2010-12-06 @ 20:52:06
Postat av: Elin

I Nynäs, du anonyma läsare

2010-12-07 @ 00:29:41
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0