Are you crazy girl?

Det har varit en jobbig helg vill jag lova...I fredags var man kvar på jobbet till 01.30. Efter det sov vi ju kvar i villan, där bjöds det på lite vin, godis, massage och MASSOR med skratt. Vi kom i säng klockan 4. Halv 10 ringer min tele och det var dags att åka iväg och shoppa lite med mor och far. Jag fick med mig 3 tidiga födelsedags presenter. Två par skor och ett fleeceunderställ:D wiie. Efter shoppingen åkte jag hem till Brorsan och Emma och hängde där tills det var dags att åka till jobbet igen. Snällaste Emma skjutsade mig minsann! Det uppskattades.

Kvällspasset på lördagen var ganska lugn, absolut inte lika roligt att jobba utan Ellinor faktiskt men men. Kom från jobbet vid 00.30 och knatade upp till villan igen där Ida (en kollega) skulle firas minsann!
Strax efter 12 var hela gänget samlade och alkoholen korkades upp (minus för att Ellinor inte vad med)
Även denna kväll bjöd på massor med skratt, speciellt under leken "hepp/chibong". Ända till klockan 6 var man uppe
och babblade. Alla utom jag skulle upp och jobba dagen efter så jag bestämde mig för att ta tag i röran som hade bildats under fredagen och lördagen. Lämnade villan snygg och ren vid kl 1 :D

Nu ligger jag hemma i sängen och är riktigt trött, ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna!
I morgon börjar jobbet igen, måndag-lördag denna vecka. Oj oj

Gladaste Ellinor ♥

"Det är kamera-förbud i villan!! Ge hit den!"

Annika kirrar vin och Kim leker DJ

,

Min mästergrogg ;)

Massaaage :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0