Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Igår blev det leka med Sara och lille Elliot, fick agera barnvakt först medan Sara åkte och köpte färg till Elliotens rum!
Vi gosade lite, busade lite, övade på att gå, jag försökte få killen att fatta att han ska krypa och övade balansen lite. Blev chockad när killen mitt i allt stod helt själv i ca 15 sekunder! WOW
Efter det käkade vi lite chickenkebab och ris, mumma!

Efter det åkte vi till till radhuset för att sätta igång och smälla upp en djungel på väggarna i Elliots rum!
Riktigt roligt faktiskt, som en stor målarbok liksom! ^^
Det blir fortsättning i idag.


Linnet går längre egentligen, men Sara lyckades såklart fånga ögonblicket då det åkt upp!

 

Fick även träffa finaste Jon förra veckan, det var minsann inte igår. Blev först massa struntprat i en lekpark, sedan hem och duscha för att åter igen möta upp grabben. Blev att åka efter honom medan han övade på att åka långboard. Åkturen avslutades hemma hos honom med en sjuk film och sedan sov vi sött i hans 90-SÄNG, hur fan nu det gick till? Förstår inte alls hur jag kunde sova! Blev frukost på hans soliga baksidan sedan på morgonen! Gillar den grabben starkt alltså! Nästa gång vi ses blir i oktober!

 

Jag tror att mitt nya liv börjar idag faktiskt. Ska bara fokusera och göra saker som gör mig glad. Ta tag i saker som jag inte gjort. Jag är trött på att må dåligt, trött på att tappa energin och motivationen till ALLT, trött på DIG, bra att du försvinner ur mitt liv! I morgon bär det av till Södertälje för mys och Taco, som jag har längtat efter den där förbannade tacon alltså! MUMS!


Sitter just nu på jobbet, bara jag och Josefin här. Väntar på chefen, stackarn ska få dåliga nyheter idag! Jag är nervös! How to begin? hm

NO MORE SADFACE!


Kommentarer
Postat av: ems

Bra gumman! Du kan göra vad du vill :) PUSS

2010-08-10 @ 20:52:40
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0