Ordning och reda paj på fredag

När det finns tid över så borde man kanske uppdatera bloggen. Känns egentligen som att jag borde ta bort den men jag gillar att det finns massa gamla minnen som man kan kika tillbaka på:) Livet rullar på som vanligt, nästan... vakna 06.20, åka bussen till nya jobbet 07.23, ha superkul på jobbet, åka hem med kvart över 5 bussen, sitter och babbla med Stefan i en timma för att sedan komma hem till Handsome:) Jag har det ganska bra just nu alltså, om man överblickar mitt liv:) Vi har kommit i ordning i lägenheten nu, äntligen! Men troligtvis måste vi flytta ut nu i slutet på april, vart vi tar vägen då är fortfarande ett frågetecken. Det blev en väldigt kort vecka för mig denna vecka, jobbade bara måndag, onsdag och halva torsdagen. I tisdags hade jag sådan mensvärk att jag låg och skakade, grinade och svettades. Jag tog 2 ipren, försökte somna om vilket inte gick, gick då och tappade upp ett bad, försökte slappna av där men det fungerade inte heller, tog då 2 ipren till och la mig i sängen igen. Efter ca en halvtimma lyckades jag somna, vaknade ungefär 2 timmar senare och hade fortfarande ont! Så det blev inget jobb för mig. Jag tog mig i kragen och gick ner till Ungdomsmottagningen och rådfrågade lite. Fick saker utskrivet och gick och plockade ut det från apoteket. Gick sedan förbi tjockisLinda med lite bakelser och pratade lite strunt. Idag är det långfredag alltså, jag spenderade förmiddagen hemma hos Mammi och Pappi. Fick håret slingat och toppat så nu måste både en smula sämre och bättre:) Mamma passade även på att få sin utväxt färgad:) Hon bjöd även på underbar Vilt Lax:) Nu på kvällen har Emelie och Alexandra varit här och myst, jag bjussade på lite hallonpaj, grönsaker med dipp, honungsmelon, vindruvor, chilinötter och lite godis:) Nu gick de precis och jag blev ensam här (buhu) Sitter och funderar på hur man ska se ut i morgon när Natalie ska firas :) Nej ni gottfolk, ha en trevlig Påsk så hörs vi nästa månad kanske :) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0