JObbe jobbe!

Jobba på en lördag var länge sen man gjorde..Men detta är ganska soft, har idag tagit emot 3 kunder än då så länge, gjort rent tangentbordet gjort en bildvisning och gjort ett sälj på 990. Yeaay! Nästa blir nog också köp, föräldrarna kommer snart;) Det är min bokning också, cashing!!!;)

Vi får se hur sent det blir idag också, blir det som igår så hoppas jag att jag får sova hos Lina. Det skulle vara underbart! Får se vad hon svarar sen:)

Två av mina bokningar på slutet är inte bekräftade och svarar inte när man ringer. Ska jaga dem lite snart igen. Hihi
Jobb i morgon också och sedan är det en bokningsvecka och SEN får jag vara ledig! Och då Har ju Sötaste Linda kalas:D Ska bli så awesome:D WIIE träffa alla bästaste tjejer!

Undar om jag ska smita och ta en kaka? Det står ballerina och singoalla på bordet som skriker att det vill vara i min mun! HM

Nu har mitt smink kommit också wiie. Det ska användas på Lindas kalas:)

Ooops dags att jobba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-25 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0