övning ger färdighet

Sådär då har man varit ute med pappsen och övningskört lite.
Blev först backning, runt hörn och även bara rakt bakåt:) Gick som med bernt i början..allt utom rakt alltså:P
När det gället att backa runt hörnen så är det inga problem faktiskt:)

Men nu har vi övat det på samma ställe som jag och berndt och även nere vid grusparkeringen vid gotlandsfärjan, där övade vi massa krypkörning också bara för att. Och det börjar ta sig. Nu ska Berndt få se att jag övat:D Sedan övade vi start i backe:) Gick bra det med, ett kärringstopp fick jag tyvärr:P

Nu ska jag ta tag i våran äckliga lägenhet

Kläder överallt, tvättberg och köket har nog typ aldrig varit sådär äckligt:P Fy skäms på oss!
Jag skyller på tacon! Tvätten försvinner på måndag iaf, det blir skönt!


Kommentarer
Postat av: Mamms

Runt vilka hörn har du "bakat" :D Aah har ni storstädat ;) de e inte såå mycke kläder på golvet :P

2009-09-05 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0