Suck..

Jag har för mycket negativa tankar i huvudet just nu.

Jobbet går inte alls som jag vill. Man ska ha 20 bokningar om dagen och jag har nu legat på 18 som mest och resten av dagarna har det vara 10-14. Vilket inte är okej..Har såklart pratat med chefen, hon säger att mina samtal är jättebra att det inte finns något att klaga på. Hon påstår istället att jag ringer för lite. Jag får inte ihop det, hur kan man ringa för lite när det ända man gör är att just ringa!
Jag börjar tveka till detta jobb. Kommer jag orka med att varje dag ha press på mig? Jag hatar press, jag hatar krav men samtidigt så är det ju det man utvecklas av. Att utmana sig själv! Sätta upp mål och sedan sträva efter att nå dem.
Jag blir bara så sjukt arg och frustrerad när jag själv inte ser vad jag göra för fel. Första dagen tänkte jag att jag bara hade otur med mina listor. Men nu efter nästan en vecka så kan inte inte vara så. GAH!
Jag får se vad the boss säger i morgon, antar att jag får ett besked då om jag får jobbet eller inte. (hoppas på det iaf)

Över till nått positivt.
Träffade Sara från min gamla grundskoleklass idag när jag skulle åka hem så det blev en trevlig tågresa.
Man fick lite uppdatering och sådär vilket var jättekul!

Mannen är iväg och super såhär på torsdagskvällen. Så jag tänkte snart gå och lägga mig i sängen i min ensamhet och somna till tvn. Han lär säkert dyka upp ganska snart iaf.

På Lördag blir det fest, ser fram emot att få umgås lite med mannen också. Skönt att han har en hockeyfri helg så han kan dricka lite:D!
Och OJ vad jag ska sova gott i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0