SÅ var det helg igen

Igårdagen spenderade jag innanför lägenhetens dörrar. Jag valde att storstäda, damtorka, damsuga och torka golven.
Mycket roligt eller vad tror ni?:P Njaaa
Blev sedan en kväll i sängen med Handsome, glodde massa på tv bara, kollade idol, käkade godis och drack cider/öl.
Jag skrev även ett personligt brev som jag ska lämna ifrån mig nästa vecka:) Fredrik läste igenom det och tyckte att det lät bra:) Hihi.

Har varit vaken sedan klockan 8 då alarmet på min tele satt igång:P Det var Handsome som skulle upp som tur var så jag låg kvar i sängen till typ halv tio då mannen drog på träning.
Har inte gjort så mycket nytta ännu men ska väl slänga i min frukost, kan vara smart eftersom alla gårdagens måltider uteblev ,  mycket konstigt! Så min kost igår blev godis och en cider:P Bra Elin!

Min kära vän Dennis kommer ner till Nynäs idag så vi får väl se om han hör av sig denna gång:P
Han lovade igår att vi skulle ses minsann, men man vet ju aldrig med den grabben!
Han ringde mig igår när jag var inne i min surhetsdag. Han var inte på min sida kan man säga.
"ÅÅÅNEJ har du blivit tjurElin, ååneeej! Duu det där med i morgon eeeh jag tror jag är upptagen vaaaaa"
HAHAH nej jag är väl inte känd för att vara surig av mig! Det är bara Handsome som får stå ut med sånt! Sånt är livet:P

Kvällen är OP så får se vad den bjuder på!

haha gillar att det sur ut som att kim tänker graba min stjärt med sin jättehand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0