Oj vad bloggen får lida

Jag hinner för tusan inte med detta! Helt kass uppdatering!
Det som hände i mitt liv just nu är, upp klockan 6, in till stan med 07:39 tåget, sitta inne på kontoret med mitt headset och terra folk hela dagarna, ta ca 6 tåget hem, vara hemma strax efter 7, laga mat och sedan sova!
"Välkommen til vuxenlivet" kanske är rätt kommentar för det där.

Idag är det torsdag vilket betyder att i morgon är det Freeedag, oj oj oj vad man njuter av helgen now days.
(shit jag har jobbar en vecka liksom, det är pendlandet som tar kol på mig I guess)
Natten till Lördag ska jag sova som en liten GRIS! Handsome har ingen träning heller så man behöver inte bli väckt av hans klocka vid 9. På lördag ska det ju firas Halloween. Jag och Fredrik behöver knappt ta på oss skor för att gå till festen vi ska på, två dörrar bort hos Frida.

I morgon (eller nått) när jag har mer tid ska jag berätta om gårdagen då jag blev väckt på tåget två ggr. En gång på väg in till jobbet och en gång på väg hem från jobbet.

Nu måste jag slänga på mig lite makeup så inte alla kära stockholmare får en chock när jag kommer gåendes!

I<3 my Winterjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0