Nytt nytt nytt:D

Igår frågade jag mannen vad han ville äta idag.
Han tänkte efter lite och kom fram till att han var sugen på fiskgratäng.

 

Hemmafrugan slängde ihop en med hokifilé och räkor.
Handsomes önskan är min lag.

 

Klänningen från HM landade hos Ica kvantum idag...

Av med mjukiskläderna och på med den fräcka rosmönstrade klänningen.
Smink behövde man inte till klänningen heller ser jag ;) HAH
Skönt att den ser ut att sitta bra, den var aningen stor, fanns bara i 38.
TACK MAMMA<3

 

När jag och mammsen var på kvantum hittade vi massa fina blommor utanför
Mina sommarblommor som tidigare satt ute i blomlådan såg inte så glada ut...

 

Så nu är dom utbytta:D Kanoners!!


Kommentarer
Postat av: Mamms

VA duktig du är !!! Det ser ju jättemumsigt ut!!! Proffsigt :)

2009-10-07 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0