Hit och dit!

Jag spenderade kvällen med Catarina och Linn i lördags minsann:)
Blev först en tripp till ösmo för att hämta foffe! Sedan klappade vi kor, eller aa Linn, Catta och Foffe gjorde det. Jag stod mest i gången och var livrädd så fort en av det där stora djuren rörde sig!

Åkte sedan vidare ner till Nynäs hem till Robin Os crib;) HAHA Lite goa människor där som satt och krökade.
Vi hängde där tills det var dags för sällskapet att dra till telen. Då agerade vi fylletaxi och sedan körde vi några varv i nynäs. När vi sedan körde förbi Viaskolan så såg vi att våran gamla mentor Chrisitan gick helt ensam på vägen. Vi vände tillbaka och frågade om han ville ha skjuts och det ville han minsann:)
Blev en trip runt ringvägen med massa roliga samtalsämnen och kommentarer från Christian! Man ska tydligen inte dricka sambucka för att man blir alldeles knasig och sluddrig! :P

När vi hade kört hem Christian åkte vi tillbaka till Robin, hängde där, käkade godis och kakor och sedan runt halv 3 körde Catta hem mig:)

Igår åkte jag med Jocke till järfälla för att kolla på Nynäsgrabbarna:) Vi kom fram till en liten sunkig och ISKALL ishall och jag hade på tok för lite kläder på mig. Tur att jag hade en filt med mig. Killarna spelade bra denna match med. Järfälla var en ettrigt lag med de hade inte så mycket spel, ingen struktur på laget liksom. Därför blev det vinnst för Nynäshamn igen, 3-2 blev det:) Om jag inte minns fel så var det Snigel, Arild och Tomasek som hängde.
Riktigt kul när det går bra för killarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0