HÄRLIGT GRABBAR!!

Matchen mot Nacka slutade 6-1 till..NYNÄSHAMN!!!!
Man trodde nästan inte sina ögon, 10 minuter in i första perioden stod det redan 2-0 till Nynäs.
Även inför 2a periden stod det 2-0 och jag antog att det skulle bli samma visa som vanligt. Att nynäs går in alldeles för layed-back och så skulle Nacka gå om men ICKE:D
De sista minuterna i 3e var helt fantastiska, det blev mål eller mål efter mål tills slutsignalen äntligen ringde.
Hela läktaren stod upp och jublade! Så sjukt kul!!:D
Johanna, Denise och Kevin var även uppe och kollade. Skönt att grabbarna bjöd dem på en riktig match!

Efter matchen stannade vi och plockade upp en familjepizza på Pizzahouse och slog oss ner här hemma i lägenheten.
Fredrik kom efter någon minut och grisade med oss. Mysigt med lite folk här:) Jag gillar´t

Snart dags för sängen!
Kiss and huug!

Mannen i action mot haning..(grr)


Kommentarer
Postat av: Yvve

Eeeeelin...!! När ska viii ses då? Tiden går ju för fort. Snart drar jag bannemig ihop en tjejkväll med lite linda lite emma lite du och jag och mycket sara ;)



Läste din lista om dig och Handsome här lite längre ned och yepp, jag blir fan fortfarande lika lättrörd. Phu. Buhu. Jag bara väntade på att höra dig skratta och säga men skärp dig nu.



Största kramen på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0