En timma extra? pyttsan

Kändes som att klockan var 4 när den ringde i morse fast den i själva verket var 6. Så det där att man tjänade en extra timme märkte jag minsann ingenting av
Masade mig upp och hittade ett tomt kylskåp, så det fick bli en liten smootie för mig idag. Riktigt äcklig är den också.
Halv 8 går tåget igen och sedan blir det en dag i inne i vårat lilla rum med ett headset klistrat på huvudet.

Igår blev det inte så mycket slöning i sängen. Fick sms från Sazze och blev sedan upplockad för att följa med och sällkapa medan han och hans vänner åt pizza. FavoritJohanna var också med och vi drog sedan hem till Fellan i ösmo. Där glodde vi bara på dansbandskampen och sedan vid 8 begav vi oss hem till Nynäs igen.

Låg i sängen tidigt vad jag minns och ändå är jag trött. :(
Hoppas det ordnar upp sig under dagen.
Undrar vad man ska äta för spännande till lunch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0