En mycket trevlig dag!:D

Jag och Jessica började med en tripp på konsum. Vi inhandlade lite dricka och tuggummi. Efter det gick vi in på skoaffären och provade lite och efter det stötte vi på en trevlig filur. En brun liten Niklas hittade vi nere på stan. Vi bestämde oss för att ta en fika eftersom vi alla tre gick ute och huttrade.

Inne på thorssan träffade vi sötaLinda som serverade oss fika:) Och vid halv 3 så slutade hon. Då bestämde hon och jag att vi skulle ta en promenad lite senare:)
Så när Niklas skulle möta sin syster gick jag och mötte Linda och Jessica gick hem eftersom hennes rygg inte ville med på en promenad med mig och Linda.

Det blev en promenad runt niksta och sedan slak i soffan framför hells Kitchen. Stefan anslöt även till sällskapet och vi satt alla skrattade på den lite större kinesmannen som hela tiden började gråta.:P
Vid klockan 6 vandrade jag hem och började förbereda den efterlängtade tacon.
Klockan 8 slog vi oss ner och åt tills vi spydde och sedan somnade vi efter ett mycket roligt samtalsämne:P haha

Idag står en lunch med Linda på schemat, efter det så vet jag inte vad som händer:P


Oj vad läskigt, ser ut som Niklas har vita ögon :S


Mmm wienerbröd!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0