Dagen utan minus

Dagen började tidigt igår. Strax efter 7 var jag uppe och slängde ihop frukost till mig och Johanna.
Precis som bestämt så kom Johanna klockan 8, vi käkade frulle och började sedan fixa oss:)
Klockan 9 stod fasters fräsiga A5a utanför porten och vi drog iväg till farsta. Där blev det bara massa väntan och sedan konstaterade de att det inte gick att fota där för att butiken inte var riktigt klar.
Så det var bara att bege sig till Liljeholmen. Där fick vi börja agera. Johanna fick låtsas göra kaffe och jag fick stoppa ner en bulle i en påse. (sjukt avencerat) Var mycket väntan mellan de olika "fotningarna" Sedan fick jag gå fram och tillbaka typ 100 ggr för att det skulle få till en "spökbild" Då jag var typ suddig alltså. Tror klockan var ungefär 2 när vi var klara.

Då åkte jag och Johanna iväg för att hitta salongen hon skulle på jobbintervju i. Vi hittade den och åkte sedan och gick i lite affärer. När klockan var 5 hade jag så jäkla ont i fötterna så vi satte oss på ett café nära salongen och fikade.
Kvart i 6 lämnade hon mig där, när cafét stängde kl 6 gick jag bort till salongen och satt där en stund. Fick sedan vara med på deras lilla möte. Och det visade sig att Johanna hade fått anställning på en gång:) Grattis gumman!

Vi tog 7 tåget hem och på vägen hem blev en jobbintervju inplanerad för mig också:)
Som mötesbokare för Modelhouse. Så klockan 3 idag ska jag vara där, och jag kan inte annat än hålla tummarna.
Jag går dit och är mig själv, då lär det gå vägen. Om inte så är det bara att börja om igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0