beroende

Jag börjar verkligen bli mer och mer beroende av att shoppa känns det som. Denna måndag har det inhandlats både det ena och andra, kläder, skor och inredning. En klänning är på väg och en supermysig halsduk kommer om typ en månad  ändå sitter jag minst en gång om dagen och klickar runt på alla möjliga klädsidor. Det är helt sjukt, man vill bara ha och ha trotts att kläderna man redan har inte ens får plats i garderoben.
Nu har jag som tur lite saker som gör att jag låter bli lite iaf. Jag bor hos min handsome som betalar i princip allt. Och jag skulle verkligen skämmas om jag skulle vilja gå och handla jag inte hade pengar till det för att jag hade shoppat upp allting.

Någonting jag tänker lova mig själv är att aldrig börja handla på massa kreditkort så att jag i slutändan sitter med flera tusen i skulder.

Omg jag måste skaffa mig någonting att göra på dagarna, min hjärna går på högvarv hela tiden. uwäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0