sprut tjohej!

Hallå:) Tänkte att det behövdes lite förändring. Så jag skriver nu innan helgen istället för efter:D

Veckan har gått snabbt och bra. Massa mupperier på tågresorna med Johanna:D I love it.
Mona är inte kvar på model house. Nu har vi en annan bokningschef som heter Sascha och hon är super gullig:)
Men man saknar ändå Monas fina stämma till hennes konstiga musikval:D

I går blev det lite shopping, fick med mig en tröja och en kjol hem. Jag belönade mig själv för att jag fick flest igår och för att jag var den enda som nådde upp till 20. Men jag fick väl igen för det firandet för idag gick allting åt pipan.
Fick 14 bokningar på hela dagen. Helt stört. Så idag provade jag på nått nytt för att få upp humöret, Spray taning.
Det var Suss på jobbet som skulle dit från början sedan hakade Jag, Johanna och Sandra på:) 250 spänn för hela kroppen, 2 lager:) Och hon sprayade för hand så det var ingen maskin eller så! Det ser rätt schysst ut.
Det skulle tydligen synas mer i morgon också:) hihi

I morgon blir det utgång med jobbet. Eller iaf med Suss, Sandra och Johanna:) Middag på fridays och sedan till nått förkrökarstället och sedan vidare på Grodan eller Collage:) Kommer bli awesome. Nu ska jag keka nudlar och sedan fixa outfiten tills i morgon:)

Får se om jag är neger i morgon:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0