Helgen:)

Sådär ja, då var helgen över igen:P
I fredags blev det först lite gå i affärer med johanna och jannike efter jobbet.
Sedan hämtade Fredrik mig vid tåget, vi drog hem till mamms och hämtade en klänning. Efter det knatade vi ner till Mix där vi mötte upp Johanna, Calle och Jannike för att ta en öl och snacka skit. Catta kom även och sällskapade efter en stund. När Mix sedan började stänga begav jag mig med Catta hem till Daniel på heimdal. Låg där i en säng och skrattade åt alla fulla människor. Mest åt Timmy som imiterade Markoolio till `rocka fett´.
La mig i sängen hos en trött Handsome vid 4 tiden.

På lördagen stod dop på schemat. Fredriks brorsdotter Rebecca skulle döpas i enskede kyrka. Det blev en, skrikig tillställning med lilla Rebecca Eva Maria och Kurt Melvin:P HAHA
Efter dopet blev det såklart fika med mumis tårta och massa kakor. Fredriks snygga läpp drog till sig många kommentarer och det flög ut många skämt om den från alla håll och kanter.
Han hade nämligen åkt på en smäll under en träning så att hela läppen hade svullnat upp.

När vi väl kom hem från dopet bjöd mamma på hemmagjord pizza och sedan åkte vi till ica och köpte massa godis. Det blev film hela kvällen. SötnosCatta kom även förbi och snackade lite skit en stund.

Idag har vi bara kekat lite mat hemma hos Göran och Gunilla och efter det var det match som gällde.
Nynäshamn vs. Hudding som är serieledare.
Nynäs gjorde en riktigt bra match och min Handsome lyckades trycka in ett poäng den här gången:D Han är så duktig. Nu har jag beställt lite julklappar och maten står på spisen. Fredrik kommer när som helst och då ska det ätas:)

I morgon är det jobb igen. Gillar att Johanna nu mera är min kollega, känner mig mer positiv på morgonen när man får se hennes söta nuna på tåget och även bredvid sig på jobbet. Vi skrattar sjukt mycket och det är så himla skönt:)

Botox?


Kommentarer
Postat av: jonny

HAHAHAHA

2009-11-22 @ 23:48:41
Postat av: Fredriks mor Gunilla

Grattis till mig som inte visste att jag hade en dotter jag som blev så glad åt barnbarnet som blev en flicka Rebecka. Men det kanske är Fredriks bror som fick en flicka.Ha Ha Ha

2009-11-29 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0