Å du efterlängtade helg

Så var det äntligen helg igen. Veckorna går snabbt men jag är ändå alltid lika glad när helgen äntligen kommer.
Man slipper vakna av den hemska väckarklockan kl 6, idag sov jag till 9, SKÖÖÖNT!!
Det var ju även fredag den 13 igår, jag har bestämt mig för att göra den dagen till min lyckodag istället för olycksdag. Igår nådde jag ÄNTLIGEN buget(och lite där till), 22 bokningar fick jag in. SÅ SKÖNT!

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna och har precis tagit ett bad. Gud vad jag saknar att ha badkar alltså.
Jag badade minst 4 ggr i veckan förut när jag bodde här.
Ska köra lite minispa nu, ska stax lägga en ansiktsmask sedan ska jag fixa mina naglar lite.
Kände att jag förtjänade det!

Ikväll blir det 40års fest ute på sågen för någon på Fredriks jobb. Hoppas på att det blir en kul kväll.

Nu ska jag väl äta nått kanske.
Kanske slänger in nått kul här senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0