Yeeeay!

Har sovit bra för första gången på hela veckan typ:) Yeeay! Riktigt skönt!
Igår bar det av hem till mamms dels för att hämta lite stuff och dels för att planera lite inför studentmottagningen. :)
Fick även med mig kakor denna gång också, morotskaka, mumsigt!
Åkte sedan ut och körde lite med pappa, gick riktigt bra till en början sedan vet jag inte vad som hände, jag kunde fan knappt göra en högersväng utan att nästan köra på trottoaren och jag fick ett jävla kärringstopp mitt i en korsning typ..what´s up with that?? helt stört.

Fick oväntat besök igår också när jag var mitt uppe i städningen, av "lilla" Johanna och Jocke ;) Hon har blivit så himla stor om magen, så jäääkla sött och mysigt! Dom skulle över till Calle och Frida för att kolla schlager minsann och passade på att svänga förbi, mycket trevligt:)

Vid strax efter 9 dök handsome och Lina upp:) Bjussade på lite morotskaka och satt och snackade massa, sedan kröp vi ner i sängen och slocknade!:D

Ska förbi mamms idag för att skriva lite inbjudningar och för att hämta hit min elvisp, kan ju behövas ibland:D
Annat än det har jag inte planerat idag, och inget jobb i morgon.
Jag ska komma ihåg att boka tvättid också!

Nu ska jag läsa på lite mer om Islam, prov om ca en timma! shiiit!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0