Tjolahoppsi!

Det blev någonting av Lördagen tillslut. Fick tag i Jessica och bestämde träff.
Vet inte vad klockan var när jag knatade hem till Emma för att möta upp henne och Jessica.
Ska jag vara ärlig så visste jag inte vad deras plan var när jag kom dit, jag hoppade bara in i bilen och vi körde mot toppstigen.
Där möttes vi upp av en kille som ledde oss in i en lägenhet..eller aaa sunkig jäkla jag vet inte vad.
Jag och Jessica kom ett steg in i hallen sedan så tittade vi på varandra och kutade ut igen. Lilla Emma hade gått in för att hälsa:P Haha

Vi knatade istället hit till lägenheten, jag städade undan lite och serverade damerna lite vin.
Emily, grannen här under och även en god vän till Emma kom upp och sällskapade oss.
Hon bjöd sedan med oss till ett par av hennes vänner från hennes jobb, där bjöds det på dricka och massa rolig musik.

Nästa äventyr blev att komma till lövlundsvägen, jag ringde då halva telefonboken för att hitta någon som ville köra oss. Vi befann oss nämligen på valthornsvägen. Efter många fyllesamtal som innehöll mest en massa svammel kom Amandas man John och hämtade oss:) Guldklimp till dig! Vi trippade in hos Chistoffer "minglade" lite och jag lämnade huset ca tio minuter senare.
Jag tyckte att jag hade skämt ut mig tillräckligt efter att ha hälsat på folk jag inte känner, skällt på Pär än en gång för att han städade uselt(sorry), kallat en kille vid fel namn och gett tjejer snea blickar så då vinglade jag hem och slocknade..

Söndagen spenderades med Jessica, blev massa sol och chill i sängen.
På kvällen blev det film med Handsome hemma hos Kim, "he´s not that in to you" Dumpa honom på svenska. Sjukt bra film. Jag rekommenderar den varmt:D

Idag blev det storhandla, städa, invigning av ...... , åka hem till mamms o papps, fått låna en dammsugare, fick två blommor + en påse bullar! Great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0