Sol sol och massa sol..

Kvällen igår med ganska lugn, det var middag som sagt.
Underbart bra grillad oxfile med färskpotatis och sedan rabarberpaj till efterrätt.:)
Sedan blev det freja och en sväng förbi några vänner.

Idag blev jag väckt hyffsat tidigt av handsome som var allt för pigg för min smak. Klockan var väl sisådär halv 10 kanske.
Studsade på mig som en lite treåring! Mycket rastlös.
han fick upp mig iaf och han hade dukat fram frukost och grejer:)

Kim kom sedan förbi och vi gick först ner till jannis så kim fick i sin lite frukost.
Vi vandrade sedan vidare ner till hamnen, stekte lite och njöt i solen.
Köhler kom och sällskapade oss efter en stund. Jag och Handsome följe med honom ut till torö sen. De villehjälpa till mig bryggbygget som pågår där ute.
Jag slog mig då ner i solen och njöt, kastade lite boll till Noa:)

Blev en båttur hem och sedan middag hos farmor.
Nu är jag hemma igen och är ganska röd flammig överallt:P

Nu blir det slak, ett litet powernap kanske medan hansome ska ut och kuta lite..
Får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0