När det äntligen är över!

Nu är alla inplanerade studentskivor över. Defenetivt för mycket alkohol och mcdonaldsmat för min del dessa två veckor. FYY bubblan!! Kontot är i princip tomt nu! CRAP! well well

Igår blev det lite övningsköra, vilket gick rätt bra faktiskt. Efter det var det middag hos Handsomes föräldrar. Det bjöds på en riktigt god kycklinggryta, massa god sallad och klyftpotatis:) Mmm!
Efter det knatade jag hem till Linda där lite tjejer satt och drack och snackade skit:)
Med 9 tåget for vi in till stan till restaurangen April. Verkligen inte det ultimata fest stället, kvällen var rätt lame i början men sedan bestämde sig jag och Matilda för att vi minsann skulle ha kul och vi spenderade större delen på dansgolvet.

Pain i fötterna, knuffande tjej, ölregn, ciderskvätt och kåta killar..

Dessa ord beskriver denna skiva rätt bra.
Trots ölregnet så klarade sig min klänning väldigt bra, någon enstaka fläck bara!

Nu ska jag ta och hoppa ur denna sköna morgonrock och ta på mig ett par jeans, yeay!
Dansuppvisning står på schemat idag.

Solong my dear suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0