Hon har riktigt taktkänsla den där..!

Gooood eftermiddag trevliga människor som slänger ett öga eller två på min lilla rosa blogg!

Kom för några antal minuter sedan hem till kedjehuset :)
Har stoppat alla inbjudningskort i kuver och tänkte övningsköra runt alla sen när pappa kommer hem.

Provet i morse kanske jag ska nämna, det gick faktiskt hyffsat bra tror jag iaf.
Hade inga problem med det första uppgifterna och de uppgifter jag kände mig lite osäker på innan gick faktiskt att lösa efter att jag hade tänkt efter lite..Om jag sen fick rätt är ju en annan femma!

Efter lunchen vandrade jag upp tll musikhuset, där var det minsann inte mycket liv inte.
Bar snabbt iväg mot vågen där vi skulle repa inför esteternas dag i morgon.
Det gick rätt bra, schysst ljud och sådär.

Vi stannade även kvar och smyglyssnade lite på ettornas låtar, lät rätt okej faktiskt :)
Lite grejer som lät tokigt och såg tokigt ut..men det är precis så det ska vara när man går i ettan :)

Nu blir det nog välja outfit till i morgon sedan ska jag hem till lägenheten och äta morotskaka..om den är bra länge ens!
Handsome är inne i stan med två grabbar för att fixa frack till den ena som ska gifta sig minsann.
Inte ens 25 barre och har två barn och inplanerat bröllop, vissa har minsann kommit långt i livet!


Jag om 2 år eller vad var det facebook sa?
Om man räknar med 25 så har jag iaf 6 år på mig..typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0