Helt död!

Jag har spenderat hela dagen i sängen ungefär, förutom då jag och hansome gick över till grannhuset för att kolla in gymmet:P Sunkigt, men vad hade man kunnat förvänta sig liksom!

Mannen har begett sig till Old bell för att kolla hockeyn och jag pallade verkligen inte följa med. Jag har laddat med lite godis iaf. Ska väl återgå till sängen snart tänkte jag.

Gårdagen blev helt okej, var inte jättepepp men det funkade. dansade massa, blev bjuden på drinkar av brudarna som jag sminkade, gullungar!:D Vid halv 1 började fötterna värka sjukt mycket så jag tog plats på en kant vid dansgolvet. Fick sällis av en trevlig kille som hela tiden tyckte vi skulle dansa men mina fötter ville verkligen inte. Ändå satt han kvar o pratade. Knasmänniska som inte roade sig! Sedan kom en tjej efter den andra och även trevliga Victor:) Så jag behövde inte sitta ensam många minuter iaf:D  Riktigt kul att man kände igen lite folk iaf så att man inte behövde svansa efter Catta hela tiden:)

Som nämt så blir det slak idag, ladda batterierna för i morgon ska man på Walthers skiva också. Funderar hårt på att ha låga skor! hmm...

Nej dags att slänga sig på rygg i sängen




jajaj dem ville inte riktigt funka!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0