Hallååå;:D

Länge sen jag skrev nu:D
Haft massa för mig:) Giget på telen gick kanoners, det var sånt jävla grymt ljud i baskaggen:D Mmm LOVE!

På Fredagen så åkte jag med handsome till sollentuna för att köra hans bror till hans nya båt! Riktigt mysigt, solen stekte som tusan då vi satt på akterdäcket:D
Sedan bar det av hemåt igen och vi satte igång flyttade massa saker eftersom handsome har ny lya nu:D Riktigt nice, synd bara att mannen som bodde här innan inte kan städa så att vi fick torka dam och skura toan:P well well
När vi äntligen hade hade fått över allting så slog vi oss ner vid grannhuset och tog varsin kall alkoholhaltig flarra:P
Massa mysiga bekanta där:D
När det sällskapet bestämde sig för att dra till nicksta för att grilla gled vi upp till lägenheten, blev sedan en pizza, eller en sallad för mig:D blev en tidigt sänggång efter det:D

Idag blev det jobb klockan tio, efter det så mötte jag upp Jessica för en fika på thorssan:) Mummsiimummsi!!;D
Gled sedan runt i solen, satt på en bänk, bytte location till banantorget och efter det hamnen.
Middag hos Handsomes päron var inbokat kl 6 så då åkte vi dit. Det bjöds på grillad kyckling, klyftpotatis, taziki, röd och grön pesto och rötjut:D wiie hur gott som helst:D
Blev en vända till telen i halv 12, hoppade runt där i slaka kläder och inge smink, totally great:D
Kom precis hem till handsome och nu snodde jag datorn. Blir väl sängen snart kan jag tro:P
Undrar om det finns något fyllerkek:P hmmmm

Over all så var torsdagen riktigt kul, var lite seg men satan vad kul det var att stå på scen med ett gäng fulla ungdomar som publik:D Riktiga rockstars:D Jag fick även höra från en kille att jag var hans idol, den ni inte dåligt för fem öre:P
Nej fan dags att signa ut!

wiehoo SLUT

Kommentarer
Postat av: !

okej... idol och idol är vell lite att överdriva. men duktiga var ni iaf...

hur många intrument spelade du inte lixom, sjöng och dansade!! (Y)

2009-05-03 @ 15:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0