Fix och trix!

Denna dag har bestått massa städning och ommölering.
Handsomes mor kom förbi och hjälpte till, pga av hennes ryggskott hon fick för någon vecka sen fick hon stränga order om att inte bära saker av handsome!
Så hon fick agera slavdrivare. Blev mycket bra.
Så nu är vardagsrummet ommöblerat, onödiga saker har hittat sin plats i skåp och nya projekt som, mer förvaring i garderob, plats för soppåsar, tavlor ska upp, skaffa förvaringskorgar i vardagsrummet och även hallen, en stoor spegel ska upp på den tomma väggen ovanför 3 sittssoffan och ny dammsugare är planerade. Kanooners..

Såhär blev det iaf!



Allting var liksom ett steg moturs så 3 sittssoffan stod under fönstret lilla soffan mot väggen längst bort och tvbänken mitt emot 3sittssoffan, vitrinskåpen innehöll bara två gosedjur men nu är är massa glas insatta:) Riktigt tjusigt.
I morgon är det tvätt som står på schemat, yeeay!

Kommentarer
Postat av: natalie

men vart är sängen då :P

2009-05-22 @ 11:04:49
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: natalie

men va fan . bor han inte kvar där vi var ? den lilla lägenheten ? för där var det ju bara ett rum :S

2009-05-22 @ 23:31:31
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: natalie

haha, jaha .. jag tyckte du sa att det inte blev av^^ ? fan va dålig koll jag har ;)

då måste jag ju komma ner nu och se hur ni bor :D

puss

2009-05-23 @ 16:27:51
URL: http://degonatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0