Askungen?

Jag har en tendens att göra värsta projekten när jag sätter igång att städa.
Det såg ut som skit här i lägenheten, och har gjort det i en vecka tid ungefär så det var väl på tiden att ta tag i det.

Vi har haft lite problem med vart vi ska stoppa alla plaskpåsar, så jag rensade ur en låda och tröck ner alla där.
När alla påsar försvann från skåpet under diskhon såg jag att det var sjukt äcklig där inne på typ "golvet" i skåpet, då blev jag ju tvungen att riva ut allt och torka rent. Jag tror att det där skåpet aldrig blivit städat alltså:P sjukt fräsht:P

Nu är jag klar, har plockat upp allt från golven, damsugit överallt, torkat dam, fixat och torkat typ hela köket, lite kläder och dyligt som hänger på stolarna här bredvid mig bara..funderar på att tvinga handsome att skura sen någon dag:D mohahaha

Dagen är oplanerad..bara middgar hos handsomes föräldrar som står på schemat..
Nu ska jag slänga mig själv i en dusch och vänta på att han ska komma hem och förhoppningsvis göra nått ätbart åt mig:D
Mihihi!

Puss o kram sålänge:D

Kommentarer
Postat av: sabina

hihi ja det är skit mysigt allting :D :D

är glad över att jag inte gått upp sååå mycket i vikt, inte så det syns iaf ^^

2009-05-30 @ 23:05:38
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med, problemet är bara att när jag väl dragit igång projektet så blir det inte alltid helt klart för de blivit FÖR mycket att göra! idag står ett projekt och väntar på mig, så varför sitter jag inne och läser bloggar?

2009-05-31 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0