Åå så kuligt!

Idag efter skolan promenerade jag och Sara till kvantum, tog oss varsin macka och morotskaka:) Smaskens!
Sedan gick jag hem, åkte ner på stan med mamma, fixade nya gardiner till lägenheten och även en fin blå glastallrik, stener och ljus:) Fick sedan skjuts upp till lägenheten igen.
 
Handsome hade då kommit hem så blev lite kramas och sedan drog han på träning halv 6:P
Då passade jag på att bädda om sängen lite eftersom lakanet var helt knas. Efter en stund kom mamma för att hjälpa mig sätta upp gardinerna, man behövde nämligen en liten insektsnyckel eller vad det nu heter, och sådan hade vi inte i lägenheten. Vi fick upp dom iaf och jag är helnöjd. Fixade sedan i ordning ljusgrejen och plockade även undan lite. Medan jag gjorde det så kikade mamma runt och hon hittade damsugaren som låg inne i garderoben uppe i ett fack:P Så när mamma hade begett sig hem så svängde jag runt lite med den. Men jag måste säga att det är en kinkig damsugare.."Bääär mig, dra mig inte" för då låssnade slangen :P Haha
Och det första handsome säger när han kommer hem är "oj du har minsann legat i ser jag"
Sedan sa han att det minsann inte är dåligt att ha mig under samma tak då jag visste exakt vart hans grejer var..hihi(A)

Nu är han iväg och handlar lite och jag fick även veta att jag hade gjort ett gott intryck under middagen i fredags:)
Hans mamma hade ring och sagt att hon tyckte mycket bra om mig att jag hade "skinn på näsan" och att Pirre och Bosse(deras goda vänner) också hade tyckt jag verkade vara en himla gullig tjej. Hur glad blir man inte då?!?!?!?:D:D Så himla härligt att höra sånt! Har ju träffat hans föräldrar massa ggr såklart, dom är så himla mysiga!:) wiie

Snart blir det väl styra käk:)
Slänger upp en liten bild på gardinerna:D
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0