Massa bekanta ansikten

Glömde nämna att jag stötte på min lille chokladMan nere på stan idag. Sjukt länge sen jag träffade honom. Så jag snodde lite extra kramar. Allt var ju inte tipptopp med honom så jag önskar honom massa krya-på-sig-baciller!

När vi sedan var på Willy sprang jag in i Victor, det var inte igår heller:P
Inte för att han var så glad o se mig kanske men haha trevligt ändå!

Jag har fått sjukt dåliga matvanor, idag hade jag bara ätit två mackor och en beskvi innan middagen vid typ halv 9.
Och då förstår ni, åt jag mer taco än någonsin. TVÅ st vanliga, ni vet med mjukt bröd och SEN inte nog med det, lite chips och grönsaker o allt man nu har till. Helt sjukt, men sen efter det var jag sjuuukt mätt!

Nu kom jag precis hem och tänkte typ göra ingenting, sova kanske eller kanske pilla med en ny design!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0