Känns som att jag glömt nått...

Kände jag i morse när jag vaknade runt halv 9:P
Tänkte inte mer på det utan somnade om lite..
Vaknade igen strax efter 9 och kände samma sak..hm tänkte efter och kollade kalendern.
"Jobba 10-14! OOOPS det hade man ju glömt bort under semester:P
Så det var bara att hoppa upp och slänga i sig lite mackor:P
Första gången jag beträder jobbet utan smink, iofs har jag inte haft det på 2 veckor.
Älska att vara brun!!!!:D

Efter jobbet var planen att gå och fixa ett solkort nere i centrum men det gick minsann inte.
Jag följde instruktionerna men det gick inte iaf:P Dammit!!
När jag sedan var på väg hem såg jag att lilla Johanna stod inne på kick och jobbade, gick in och en fika blev planerad:P

Nu sitter jag hemma hos henne och ugglar, det står tydligen taco på menyn idag..rrräääkna med mig!!:D

Nu ska jag smörja in mig så inte bruna hyn försvinner så jag måste sminka mig igen ^^


Totally Osminkad o lite brun sådär!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0