höm?!?

Okej det var aningen konstig att gå från klarblå himmel, brännande sol och varma vindar till snötäck mark, snö i skorna och iskalla vindar kan jag ju säga.

Sedan kan jag även tillägga till alla avundsjukas belåtenhet att jag hayf moln VAJE DAG!
Solen har gluttat fram då och då.
Och som ni förstår så låg jag där med sololjan och bikinin i högsta hugg.
Näst sista dagen fick vi en HEEEEL förmiddag med klarblå himmel. Med dock moln på kvällen.
Och nu i morse så var det såklart klartblått igen(TASKIGT GUD), jag, mamms och papps ut klockan 9 och steka för att sedan strax efter tio bege oss till flyplatsen för att åka hem!

flygresan hem- skrikande jävla ungjävlel bakom oss, kom iväg ca 35 minuter försent pga alla passagerare med rullstolar, vilket sedan ledde till att vi var mer än en timma försenade till arlanda och sen inte nog med det en timma fick vi vänta på väskjävlarna. JAG ÄR INTE BITTER!!!!!:D

Lite brun är jag iaf, och dåligt väder=shopping ^^:D

Slänger upp lite bilder när jag orkar ladda in från kameran!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0