Helgens bravader!

Lördagen blev tjaa...rätt snurrig:D

Jag begav mig hem till jessica vid halv 6, började dricka lite, fixade i ordning mig och drack lite mer:P
Vid 8 kom Tobbe och hämtade oss, svängde förbi kvantum och sedan mot krigslida!

När vi till slut hittat rätt och hittat in så blev det hälsa på lite släkt som också var där. Rätt trevligt ändå tycker jag:)
Sedan blev det mer dricka, sen kom Natalie dit också, in på toan blev det då för piffning! Supersnygg blev hon:)

Tror klockan var närmare 1 när allting började spåra lite, då kom favvofredrik till undsättning och hämtade upp oss.
Jag kände mig inte riktigt taggad för telen så däckade hos fredrik! haha "gå upp så länge så parkerar jag, somna inte"
Jag låg tydligen och kronsov 5 min senare när han kom upp. Fullt påklädd! Awesome!
Jag hade iaf tydligen vaknat till och tackat för att han hämtat oss typ 100 ggr, fick jag veta när jag vaknade halv 8 dagen där på och tackade honom igen!

Märkte även igår att min plånbok inte följde med mig hem. Så jag sysselsatte mig med att skriva hej vilt till, Jessica, Matilda, tobbe o Gustis som vi var hos. Men ingen har sett till plånboken! DAMMIT!
Perfekt såhär när man i natt åker till teneriffa:P Men men alla pengar är översatta på mammas kort så det är ju ingen som kan ha kul med mitt kort.
Har även nu gått ut med att den som hittar den får 200spänn i hittelön:P Kan ju kanske locka om det skulle varit någon som snott den:P Att iaf lämna igen alla kort..låg 300 spänn i den också!

Nej ska väl återgå till min packning kanske!
Slänger väl upp lite bilder från festen på facebook!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0