Bild uppdatation!:P haha

Jag kollade igenom kameran nyss och insåg att jag har missat att berätta massa saker..och missat att lägga upp fun pictures som jag tagit:P haha

Så här kommer det lite bilder:D

    
Min look inför daten med SnyggJessica förra söndagen+dagarna inne i stan med klassen
(snubben på sista bilden var han som visade oss runt på sveriges radio)
 
Snabbfikan med Linda (två fjollkort bah):D

Bilder från i Lördags (skönt att få bevis på att man fortfarande är lite brun! Och Mickey Mouse öronen var på under störren delen av kvällen hahah)

Dagen Efter(jag mådde as bra och blev asglad när jag blev fotad!
bild1:Va i helvete, skämtar du eller?!
bild2: ok I´ll try a little smile
bild3: Palla försöka vara söt när man ser ut som skit!
bild4: Okej nu har jag ansträngt mig nog för idag, LÄGG AV!)

Kommentarer
Postat av: Y

Haha Pölin! Snyyygga bilder! :D

Postat av: ems

men herregud.. ta bort den där bilden på oss NU.. seriöst :P

2009-03-24 @ 10:49:00
Postat av: J

haha söötnos :D

2009-03-24 @ 11:16:39
Postat av: J

näämen kör du också på mittbena! I like it ;)

2009-03-24 @ 12:28:30
URL: http://ilovememore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0