Besök i storstaden

Två olika religioner på samma dag har man fått uppleva idag också.
Först var vi i mosekeén och fick höra massor om Islam.
Sedan hade vi lunch, vi åt på TACOBAR, jag åt alltid taco idag igen!:P wtf liksom!
Vid 2 kom vi in i synagogan, jag var sjukt trött då efter all mat och sedan fick vi sitta och lyssna på en gammal tant som babblade om Judendom, ögonlocken var riktigt tunga i mellan åt måste jag erkänna!

Svängde förbi Fredrik på hemvägen, han hade lovat mig skjuts hem, mihihi:D
Hängde där och skrattade sjukt mycket åt ingenting, japp jag är typ övertrött!:P
Svängde sedan ner till hans föräldrar för att låna bilen, svängde in för att gratta hans mor som fyller år idag.
Hurra hurra på födelsedan!
Nu tänkte jag slänga mig i duschen och sedan keka nått, eller tvärt om kanske, vem vet!:)

Blir stadsbesök i morgon med, musikmuseeum och sedan sveriges radio. Ska bli spännade!:)


Kommentarer
Postat av: Y

Haha.. som när vi (ja, VI jag erkänner man blir såå trött) kollar på film i skolan alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0