Alltid ett gott skratt

Jessica och jag hade bestämt att ta 854 ner. ¨
Jag lyckas missa bussen, så tänkte jag "jag hinner nog spring till via"
(sen när fick jag för mig att jag var värsta löparen med kondis??)
Iaf jag kutade.....

I samma sekund
Jessica hade sett att jag missade så hon hoppade av vid nästa hållplats, ser då att jag kutar.
Det hon gör då är att hon också börjar kuta efter......

Jag hinner komma fram till kulturskolan då jag ser att bussen åker förbi framför ögonen på mig.
"Helvete" tänkte jag och började lunka, helt slut och flåsade som en gris!
Stötte på Victors farmor, farfar och lille kaxe, stannade då och pratade lite (MYS! så söta)

När jessica ser bussen åka förbi tänkte hon "FAN nu hann säkert Elin med bussen" och började också lunka sakta efter hennes springtur. När hon går vid rakstreckan vid via ser hon en liten tjej med keps lunka på 30 meter framför.
"vänta nu är inte det där Elin" Tänkte hon...

"EEEEEEEELIN!!!!" hör jag en röst bakom mig skrika..Vänder mig om och ser JESSICA!:D hahahahaha
"Wtf, missade hon också bussen eller??!" tänkte jag, när vi möttes berättade hon om hennes springtur och jag om min!

Stört roligt var det, det borde filmats!


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHA!!!!!! Det borde ha filmats :D såna här skumma saker händer BARA på söndag asså hahahhaha!!

2009-03-15 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0