Tårar och tårar!

Idag hade vi bara religion, där vi gick igenom provet och sa typ hej då..Jag började såklart gråta! uschi!!
"Nämen Eelin" sa maria när hon såg hur tårarna började komma ner för kinderna!

Blev sedan mys hemma hos Linda med glass, jordgubbar, kex och kolasås!
Jag, Linda, Yvanna, Jennis, Elise, Robin och Kristian var det som var där!
Lite kubb spelade vi också, mycket mysigt!

Blev sedan upplockad av Handsome och Kim, åkte ut till lövet och körade en snabbfika.
Sedan åkte jag och H hem till vårdkasstigen, pratade med mamms och så.

Vid 6 gick vi ner mot caben för att försöka få igången den, och det fick vi minsann. Ända till toyotamacken kom den där Nisse mötte upp oss! Han lyssnade lite och kikade lite lätt på den. Hittade inget jättetydligt men han hade sina funderingar. Så lilla bilen fick vara kvar över natten så skulle kan kolla på den i morgon.. Han är allt för go Nisse ponken!:)

Nu är jag hemma i lägenenheten igen och jag känner hur gårdagens och dagens sol bränner på axeln som är lite smått röd!
Ska ta och plocka upp lite här nu tänkte jag. Blir nog en tripp till affären sen, lagret här hemma börjar se lite tomt ut!:P

Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Yvve såklart vem annars reagerar på sånt

Här hemma... Åh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0