Nu är det..över!

Jag tror faktiskt inte att jag kunde få en mycket bättre dag än igår.
Vädret var inte på topp hela tiden men det gjorde inte mig ett skvatt.

Våra estettvåor var grymma  
Jag stortjöt när vi fick blommor av Micke och Jimmie
Utspringet var galet
Det var näst intill omöjligt att hitta sin familj efter utspringet
Vårt flaks musik hördes över hela gymnasieområdet
Vi hade världens bästa flak
Det sprutades alkohol hej vilt på flaket
Jag fick champange rätt upp i fejset av Emma
Jag var barfota på flaket så jag halkade först runt på golvet och sen klibbade jag fast, mina fötter var svarta efteråt Smörgåstårtora var sjukt goda
Alla presenter var jättefina
GullDennis kom förbi med blommor
Alla mina nära och kära kom och gjorde min dag till den bästa
Utgången blev helt sjukt nice
Handsome blev brors vapendragare
Jag fick världens bästa present av Handsome under kvällen
Jag somnade som världens lyckligaste på natten

Så tänker jag beskriva min dag, alla bilder slängs upp på facebook!

För jag har tagit studenten!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du fick en bra student ! Dock kunde ju vädret ha varit lite bättre ;P. Ha det bra tjejen ! Kram

2009-06-07 @ 13:59:34
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0