Näämen

Idag ska minsann jag och handsome vara barnvakt till lilla Molly på 1 år.
Ska bli så mysigt, hon ligger nu och sover sött i sin vagn!
Tvättstugan har vi idag också, och igår var jag och röstade. Känns som att det är lite vuxen poäng allt:D

Igår tog jag och Kim oss hem till mamma och pappa och käkade smörgåstårta medan fredrik var och tränade. mihihi
Sedan blev det middag hos Handsomes föräldrar och gullisarna hade köpt blommor och preset till mig. Fick ett presentkort på att göra naglar :) Hur gulliga som helst.
Jag hade ju inte berättat vad jag fick juu..

Pengar (till körkort) mormor och farmor&farfar och helena
Jättefint armband av handsome (plus bästa presenten på kvällen <3)
En lökhackare och rutiga kokboken av Andreas
Ett jättefint litet tvåvåningskakfat av Ebba
Brödrost och matberedare(+mixer) av mor och far
Nya vita tygskor + armband (som matchade perfekt med det jag fick av Handsome)
100 kr på kicks av Catta och Andreas
Blommor av Dennis :)
Bodyscrub och bodybutter av Ems och Martin

Det var nog allt skulle jag tro:)
Bkev så himla glad över allt faktiskt:) Och mest för att så många kom för att gratta mig:)
Blir nog att åka hem och hämta alla hushållsaparater sen idag..:)



Blir nog fler bilder under dagen:D mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0