Mycket trevliga människor!

Gårdagen blev faktiskt riktigt bra :)

Middag hos Handsomes föräldrar, sedan hem till Jessica, provade halva hennes garderob. Drog hem hit, jag städade lite, Jessica kom hit, jag slängde på mig lite kläder, slutade i mina ega kläder tillslut:P
När Jessica sedan bjöd hit lite friends blev jag tvungen att rallystäda:P Gick kanon och det blev jättefint.
Handsome hann komma innan Jessicas vänner så då blev det bara lek med kameran hahah:P Mycket fina kort..tss.

Vännerna, Victor, Erik och Andreas (hoppas jag minns rätt) kom sedan hit, vi drack lite och sedan skjutsade Handsome oss till telegrafen.
Väl inne träffade jag på mycket kul människor, goingar från klassen, FavoritDennis, NIsse och såklart..AWESOMEJON:D Så jäääkla kul att se grabben, kanonfull var han också! Sjukt roligt :) Jag stannade till stängning, Jag och Nisse bjöd på vaaaacker pardans till sista låten..hahah oerhört duktiga :P
Sedan blev det att vandra i regnet barfota, tur att man fick dela paraply med Rosen.. :)
Väl framme så blev det bara chill med lite öl och chips. Handsome som inte kunde sova kom sedan och hämtade mig! Sjukt snällt, fick även då eskort av Rosen med paraflaxet, det tackar jag för.. :P hahah

Idag har jag bara sovit typ hela dagen, till halv 3 närmare bestämt..sedan lite mys och nu är mannen på Jobbet..JObbveckorna startar i morgon för mig dåå..kuligt värre!
Ikväll blir det nog bara slak!



Ingen kommentar om bilderna förutom att det äger att äta ostbågar med gaffel!

Kommentarer
Postat av: tessan

Svar: jassåminann! :) Jag hoppas på att dom passar och är sköna :)

2009-06-14 @ 21:46:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för bh när du har tubis eller kör du au naturel ;) jättefin!

2009-06-16 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0