klump

åå vilken bra morgon:P
Vaknade första gången av att handsome kommer hem, ska ge mig en puss men istället lägger han ALL tyngd på min stackars hand, nageln gick av och grejer:P Sen var mitt vanliga morgonhumör igång:P

När han sedan gått hör jag hur det bankar och typ smäller från typ balkongen. Då måste jag ju gå upp och kolla. Det visar sig vara två galgar med kläder på som står och slår mot väggen..suck

3de gången jag vaknar så hör jag ju ytterdörren typ står och slår lite lätt..neej tänkte jag, nu hörde jag i syne. Men jag gick upp och kollade och mycket riktigt, dörren var inte stängd.

Min man är en riktigt klump alltså!
Tur att jag gillar honom ändå!

Kommentarer
Postat av: Joppe

Man säger vel ändås inte "nu hörde jag i syne".. :P

2009-06-11 @ 13:27:35
Postat av: Mams

Ja, han har det inte lätt,stackarn.....skärpning!!!

2009-06-11 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0