Godmorgon..för andra gången

Jap, det är andra gången jag vaknar nu, vaknade vid hlv 9 då handsome kom innanför dörren. För en gångs skull var jag riktigt glad sådär på morgonen..INNAN nio:D Så det massa kramar och mys, sen slocknade jag igen. Rolig jag är, i´m sorry!
Vakade till nyss då han började springa runt och sedan kom och gav mig en puss och sa hejdå..jag frågade inte vart han skulle men antog att han skulle och träna:P

Ha, tisdag idag då. Tror att han skulle vara ledig så jag hoppas på en myskväll med honom, lite film eller tv kanske och bara umgås..efter att han har tränat en andra gång denna dag såklart..Han har himla fin kropp min man ska ni veta:D MUMS!

Nej nu måste jag få i mig någon form av föda! Puss

Kommentarer
Postat av: Myran.

din design är skit snygg Elin ,:D

du kanske har lust att fixa min ngn dag ?:) när du har tid och ork ^^



//My

2009-06-09 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0