cupcake tävling? what

Tvättandet idag gick finemang, när inte handsome var med slapp man sortera jättenoga och allting gick på två omgångar:D
Blev lunch på Rotundan sen, efter det hjälpte mannen Linda upp med en byrå! Japps min karl är starkis!

Vi övertalade även Linda att följa med ut i solen så vi åkte till lövet och tog en glass, den glassen ledde sedan till en runda på stan och sedan matvarushopping. Så jag ska snart över till Linda för att baka lite. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska baka men Linda ska göra Cupcakes iaf!

Sen ska jag hem och göra köttfärsbiffar:)

I morgon ska jag bege mig in till stan med snyggoJessica. Det kommer allt bli spännande! yeeay!!
Nu blir det insmörjning, förbereda mat och sen till Linda!

Puss o gull!

Kommentarer
Postat av: M

hej, du jag är super nöjd med designen .. jätte snygg :D men undrar dock om man kan fixa så inte profil bilden är suddig ?:)

puss

2009-06-11 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0