Shit pommes

Idag är det the day liksom:P

Idag far jag, Fanny, Linda och Jennifer till Gotland.
Vi bokade fan för ett halvår sen så vi kommer ha det guld på hamnhotellet minsann;)
Stora väskan är nästan full, vilket betyder att jag har sjukt mycket kläder med mig:P haha
4 dagar ska vi vara borta och jag har nog kläder som räcker 2 veckor!:P

Kom precis hem efter en busig natt, mihihi!

Nu ska jag packa det sista. Det är varmt ute, solen skiner och himlen är blå..
Tjejer, nu kan ingenting stoppa oss:D

Hörs på måndag, jag antar att jag blir sängliggandes hela söndagen!:P

Kommentarer
Postat av: Yvve

Buhu, inte jag heller. Det är inte tillgängligt i vårt land helt plöstligt. Damn it! Ha så mys på Gotland favvo! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0