mättare än mättast

Idag planerade jag in en date med Jessica, men så blidde det icke.
Jag och Fredrik tog oss sedan ner till Rotundan, jag tog mig en barnplanka, blev sjukt äckelmätt.
Vi knatade sedan hem från den kaosartade hamnen. Två gotlandsbåtar hade nämligen krockat med varandra..Undrar hur det gick till egentligen??:P

På vägen hem flikade vi in på Lindex och Kicks, fick med mig lösnagellösning, nagelförstärkning och en glasfil från kicks och två skärp från Lindex:) Väl hemma satte jag igång och med projektet, "ta bort mina lösnagalar"..Det stod att man skulle hälla upp vätskan i en skål, ha naglarna där i i 10-20 minuter sedan skulle naglarna liksom lösts upp..Jag satt i 10 minuter, halv la mig ner efter typ 12 och sedan låg jag ner efter 15 och sedan somnade jag. Jag vet inte hur länge jag sov där med fingrarna i medlet men inte fan hade som löst upp sig inte..Jag blev då förbannad och började bryta bort dem...ett tips...GÖR INTE SÅ!!
Gjorde fan pissont och naglarna såg ut som faaan sen! Men men nu är dom borta och det där förstärkningsgrejen sitter på..naglarna är ändå ganska böjbara men ser okej nu..

Blev storhandling idag också, vi köpte massa mat så nu jävlar ska det lagas! Taco på menyn i morgon tror jag.
Jag tror att vi drar in till stan i morgon och hälsar på Fredriks nykläckta brorsdotter Rebecca!:)
Nu har vi precis ätit, blev en jättegod tomatsoppa med räkor i och sedan lite kött och potatis, som jag dock inte åt så mycket av eftersom jag slurkade i mig så mycket soppa och en kesomacka! Nu är jag åter igen äckelmätt och tänkte snart hoppa in i en dusch..lovar att slänga upp lite bilder och berätta om gotland nästa gång:D


Jag drömde om Dig(you know who you are) i natt..konstigt nog hade du med dig en väldigt stor mörkhyad kille..vad han gjorde där vet jag inte, det var din polare iaf...hahaha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0