Hallåå hallååå:D

Jag är tillbaka och återhämtad från Gotlandsresan.
Vi hade det as bra och jättekul. Shopping, goda luncher och middagar, roliga möten, fest på en båt och en massa dricka!
Rummen var jättefina, dock inget fönster men annars kanonfint. Frukosten var också guld!
Det skedde lite otrevligheter som ledde till lite tjaffs, det var nog det enda tråkiga som hände..

Söndagen låg jag bara i sängen, det blev pizza och bara slö hemma med Favvomannen!:)
Igår så tog jag och Fredrik oss en vända nere i centrum, han köpte ett par nya skor och ett par solbrillor:)
Sedan blev det middag här i lägenheten med hans föräldrar och sedan åkte vi hem till mina föräldrar, fick lite presenter från båten och en studentpresent av moster:)
Mamma hade även fått igång min gamla ferbie. Minns ni dem? De gremlingsliknande manikerna som hade stora öron och ögon och kunde snacka?:) Sjukt kul iaf, jag försökte få med den hem men Fredrik vägrade. Jag tror jag börjar få husdjursabstinens tror jag, jag satt nyss här och lekte med en tamagutshi:P Sjukt tråkigt men ändå kul:P

Har några grabbs här som sitter och planerar lite grejer.
Jag tror jag ska slänga mig i duschen och sen fly hem till Sara och Timmy!

Slänger väl upp lite bilder från gotaland sen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag hade exakt en såndär feerbie!!!

2009-07-23 @ 21:34:57
Postat av: Anonym

oj, kom mitt namn med? Jag gör alltid sådär!

2009-07-23 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0