Back in the days

Efter jobbet idag for jag och mamma och handlade massa:)
Sedan hem till dom och plocka lite saker:)

Min mamma har haft ett litet projekt på gång hemma. Hon städar och rensar alla våra vindar. Då hade hon bland annat hittat massa gamla leksaker. Mina fina ponnyhästar och mina barbidockor. Jag blev såklart nyfiken och krök upp på ena vinden och hämtade ner mina kära små mini flickor. När jag öppnade den lilla påsen som alla låg i upptäckte jag att nästan alla var nakna. Nää så här kan det inte få vara, tänkte jag och började klä på alla och fixa deras hår:P
"Ååå vad gulligt, leker du min dina barbidockor" kommer mamma in och säger sen..Kändes lite halvmärkligt att sitta på mitt golv, ha 20 barbidockor runt mig + en massa kläder.
Nostalgi nostalgi!

Nu har jag precis lagat mat!?!?, ungsgratinerad kassler minsann:P HAHA Får se hur det smakar i morgon.
Nyss åt jag en fantastisk god macka. Wasa havre med keso och citronpeppar på. Alltså det var så sjukt gott.
TRY IT!:D

Nu blir det sova iaf!
Puss puss



Finaste brudbarbie:)




Mumsmackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0