Vi ädge!

Gårdagen blev verkligen..AWESOME:D
Gled hem till Rebecca vid 7 i fasters feta bil:D MUMS
Då blev det mest slak, efter en stund kom lilla jennisen också.
Allt eftersom rullade det in mer och mer folk i rebbs lägenhet:)
Vi blev ett helt gäng faktiskt, mycket roligt.
Blev lite jag har aldrig-spel, skratt och massa fula bilder på mig o Jessica:P
Vid halv 12 vandrade vi till telegrafen. Jag kan säga att det kanske inte var världens drag.
Jag, jessica, rewa, och emma slog oss ner vid ett bord till infinity började spelas.
Då drog vi upp alla 4 och satte igång dansen. Och folk började såklart dansa med:D
Jag och Jessica, vi dansade som att ingen såg oss, heeeelt crazy! Men såå kul.
Vi hittade en riktigt ful kille och dansade runt han, oj oj vi måte gjort hans kväll alltså.

I tre timmar stod vi och dansade som galningar, med några ca 3 minuters pauser för att tillföra vätska till kroppen:P
Vid halv 3 ville Jessica röra sig hemåt, då drog jag ner i rockbaren och satt där med Kristian och Robin och deras polare:) När klockan närmats sig 3 började vi röra oss. I garderoben var hobbe lika dryg som vanligt och tyckte att jag skulle se gladare ut. Plötligt dök en snubbe upp bredvid mig, backslick och skjorta (?) "kan du inte ta min lapp på samma gång?".."eehm nej?" .."kom igen då jag hjälper dig att se lite glad ut så det går snabbare" iaf vi fick våra jackor till slut, jag hann sätta på mig jackan sen kommer han fram igen.

"Ehm har du pojkvän och sådär eller?"
"Nej..?"
"men följ med mig hem då?"
"skulle inte tro det, jag har redan två grabbar som ska med mig hem så.."
"Aha vad är det för några da"

Så pekade jag på Kristian och Robin, då skulle han hälsa på dom och sist på mig.
Alltså seriöst, patetiska jävla desperata kille. Han ville ha med mig hem innan han visste vad jag hette.
Vilken tjej följer med när någon helt främmande kille säger sådär.
Snälla nån om man inte fått nått napp under hela kvällen, varför då försöka få med sig någon random 5 i 3 liksom.
Skärp er ni som gör sånt för tusan!

I vilket fall så knatade jag och grabbsen hem till mig eftersom jag hade lovat dom sovplats eftersom dom inte kom hem till sorunda:P Jag erbjöd dom min säng och själv gick jag upp till gästrummet. Jag hann ligga där i kanske 10 minuter då jag fick ett sms från Kristian, Kom ner och var trevlig, vi kan inte sova! jaja tänkte jag, drog ett täcke runt mig och gick ner och la mig i mellan:D Robin var fnittirg och pratglad som vanligt:P Men till slut höll han tyst och vi somnade allihopa där i min säng:P Klockan 9 var det dags för dem att bege sig till bussen. Då slängde jag i mig lite tacopaj och återgick till sängen. Vaknade igen vid 3:P AWESOME:D

 
Förbannat fina...och Fula:P
Jessica vi ägde totalt, vi gjorde nog kvällen för ganska många.
Tror vi fick endel blickar på oss:D haha Men vi var bäst!

Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha vi måste haft en heeel del blickar på oss igår! Vi släppte verkligen alla hämningar och bara släppte loss :D fyfan va kul jag hade! Det måste vi veerkligen göra om!!

2009-01-11 @ 18:07:07
URL: http://jerres.blogg.se/
Postat av: A

Wiiie, har du kirrat en likadan klänning som jag hade på juldagen? ;D Den är toppenhet!

2009-01-11 @ 22:19:33
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0