varför utsätter man sig för obehag?

Dagen blev som jag trodde..stel men mysig med tanke på dejten med Linda:)
Åkte ner efter skolan, kirrade lite bankärenden vandrade sedan till UM, pissade i en liten kopp och fick sedan svara på frågor som, har du regelbunden mens, när var din sexdebut, när fick du första mensen m.m. medan koppen stod på fönsterbrädan!?!
Hm ja allmänt konstigt och nästan....pinsamt :S
Iaf blev en härlig middag/mellis på thorsan iaf, men lite skvaller som vanligt. Sedan en promenad till solariumet, ligga där i 27.5 minuter:P haha:D sen knata vidare hem. Gnälla lite för mamma att jag har ont i nacken sedan fick jag sms av en gammal goding som gjorde mig hyffsat förvånad men det var väl trevligt:P
"jag blir sån när jag tycker bra om en person" var en kommentar jag inte riktigt gick på men låt gå:P
Sen blev det även en halvtimmas dagit prat med mister D ^^ Alltid lika uppiggande:D
Nu tänkte jag snart slänga mig i ett bad, värme är bra mot stelhet har jag hört så blir mycket sånt.

Imorgon är det studio hela dagen med Alexandra som btw fått jobb som programledare..bitch!
Hon skaffar bara mer och mer saker man kan hata henne för..INTE okej!
Det kommer bli grymt iaf:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorrn när du blir snyggare än mig på alla bilder så kommer du må bättre :)

2009-01-12 @ 22:39:08
Postat av: Yvve

Haha.. ja de lät ju så. Som utvecklingsstörda alltså! Hahah!

Krya på dig med nacken nu, hoppas det blir bätre snart gulle!



Ps. Jag fick mina förbaskade p-piller tillslut, sen sprang jag. Fjortisarna hade nämligen invaderat. På riktigt! ;P

Postat av: Ribbs

mhm, så du menar att du går och dejat bakom min rygg?! not okay! du ska bara veta vad jag ska göra ikväll, revench!!!!

2009-01-13 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0