Tröttis fredag

Blev en kväll med grabbarna grus igår..kollade på madagaskar 2 och någon annan film men då låg jag och sov.
Vaknade av att F först pillade på min mun sen försökte han trycka in en ostbåge..Schysst.
Sedan när dom bestämde sig för att sova var jag lagom övertrött och låg och skrattade konstant!

Sovmorgon idag, jag är riktigt slapp idag, mjukiskläder, tråkhår och osminkad. AS snygg!
Ingen aning om vad man ska göra ikväll minsann...vem vet träna kanske?:D

Idag kom lönen:D Känns så jevla skönt!

Usch nu sitter man här på samhällskunskapen, får iaf sluta tidigare eftersom en av våra lektioner är inställd!
Blir nog hem och sova en stund sen kanske!

Nä dags att göra nått vettigt kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0